Alhamdulillah, dah hampir 2 minggu kita berpuasa. Selamat beribadah dibulan yang mulia ni ye kawan-kawan semua. Semoga Ramadhan tahun ini lebih baik daripada tahun sebelumnya.

Secara tak langsung lagi 2 minggu Syawal akan menjelma. Jadi, harini aku nak mengwara-warakan berkenaan kerepek raya 2016. Seperti biasa seperti tahun-tahun sebelum ni. kakak aku akan menjual kerepek. Kerepek apa yang dijual? Korang boleh tengok gambar kat bawah ni.















Kerepek yang korang nak takda dalam gambar tu dan kalau ada sesiapa yang berminat nak order kerepek raya tahun ni.  Korang boleh contact aku O132996375 - Saddam

Sekian.