Assalamualaikum. Hari ini 1 Januari 2016 ramai yang menjadikan satu hari yg bermakna untuk memulakan sesuatu sasaran atau matlamat baru.

Matlamat korang tahun lepas semuanya dah tercapai ke? Kalau belom carry foward tahun ini lah ye hehe :p
Untuk aku sendiri, ada beberapa perkara yang aku carry foward dan telah setkan matlamat baru untuk diri aku pada tahun 2016 ni. Semoga semuanya dipermudahkan oleh-Nya.

Dikesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2016 kat korang semua. Semoga tahun ni akan membawa lebih banyak makna dan lebih kejayaan berbanding dengan tahun-tahun yang sebelumnya.