McDonalds Malaysia Bagi KUPON Bermula Hari ini !! 18 April 2012

, , No Comments
Assalamualaikum kawan-kawan yang tersinggah blog ni. Mungkin hari ni jodoh blog aku ni untuk jumpa korang hehe :p Takda cerita panas pon aku nak update nie.. Seperti yang korang da baca tajuk entry kali ni... (mesty kepala korang dah terbayang burger kan??) Aku just nak inform kepada kawan-kawann yang mungkin belum sempat untuk menerjah Facebook Mekdi Malaysia..





Untuk pengetahuan korang, hari ni McDonalds dengan rasa penuh kasih sayang akan memberikan Kupon kepada penggemar-penggemar McDonalds. Secara tak langsung, memberikan korang peluang yang cerah untuk menaikkan berat badan hari ni :D

Kupon ape?? Please jangan Tanya aku, sebab aku bukan Manager McDonalds ;p Info yang aku dapat cuma Kupon akan diberikan hari ini. Bukti? Tengok gambau bawah ni...


Pengumuman McDonals Malaysia di Facebook.

So, korang tunggu le kat depan PC atau laptop korang... Nak URL Facebook McD?? 
Silakan >>> McDONALS MALAYSIA . Bila McDonalds release je kupon tu.. Kita serbu ramai-ramai... Hahhaha

Oklah tata... aku nak pegy sediakan perut untuk makan sedap hari ni :D


0 comments: