RM 10 000 yang lesap

, , No Comments
Salam, hai... sadis tak tajuk entry nie...heehehehe korang ingat lagy entry aku yang pasal memancing tu? kalau tak ingat... nie link post tu.... PERTANDINGAN MEMANCING DI TASIK SRI PERMAISURI
Patin adalah antara spesis ikan yang banyak di Tasik Sri Permaisuri.

Actually, takde sesape punye duit yang lesap... maksud tajuk entry aku nie... duit hadiah pertandingan RM 10 000 yang aku idam-idamkan tu tak jadi milik aku pon. Dah jadi milik orang lain.... isk isk isk :( Dalam pertandingan tu ade 143 hadiah untuk pemancing-pemancing yang masuk pertandingan tempoh hari... Tetapi 1 hadiah pon tak dapat aku bawak balik... aku hanya dapat bawak balik kulit yang lebih gelap setelah berjemur dibawah Sinaran Passport Kegemilangan.... eh silap, sinaran matahari le... maklumlah, bile da duduk kat tepi air.. 1 cahaya matahari datang dari atas...1 lagy cahaya matahari datang dari bayang-bayang air pulak.. tak ke jadi bumi nie ade 2 matahari?? hehhehehe

Walaupun aku tak dapat hadiah... aku tetap redha dan berfikir.... bukan semua pertandingan yang kita masuk kita akan jadi pemenang.... sekali-sekala kita patut menjadi seorang pemerhati sahaja... barulah adil dunia nie kan :)

Mungkin lepas nie Kalau Tasik Sri Permaisuri yang telah dirasmikan pada tahun 1989 nie buat pertandingan memancing lagi.... aku rasa aku akan tetap mencuba lagy nasib di lain hari :)

Taaaataaa :D

P/s: Tahniah majalah Mastika kerana telah menyambut ulang tahun yang ke-70. TAHNIAH sekali lagy.

0 comments: