Keputusan Final ke-2 Piala Suzuki 2010

, , No Comments
Asalamualaikum, ape khabar? S rasa korang mesty tak sehat kan? Sebab kena demam.... demam bola sepak Hhihihi... Tak sabar rasanya nak tau keputusan penuh untuk Piala Suzuki ni. Kalaulah hari kemenangan 3-0 aritu jadi kemenangan penuh kan best. Tamatlah penantian 14 tahun Malaysia untuk Piala Suzuki nie.

Mengikut firasat S, penantian nie akan berakhir pada malam nie.. InsyaAllah. Tapi, bergantung kepada cara permainan pemain Malaysia jugak, jika mereka main macam final pertama hari tu berkemungkinan besar Malaysia akan menang tetapi, kalau Malaysia main macam perlawanan separuh akhir kedua menentang Vietnam, S rasa itu akan menjadi mimpi buruk Malaysia. Harap-harap pemain tak main macam perlawanan menentang Vietnam tu (separuh akhir kedua).

Keputusan perlawanan Malaysia menentang Indonesia malam nie S rasa Indonesia akan menjaringkan gol dahulu, kemudian Malaysia pula akan meledak 2 gol dan menjadikan kemenangan Malaysia iaitu 2-1. Pendapat ayah S pulak ialah Indonesia akan menang, tetapi dengan keputusan 0-1.. tak boleh banyak banyak..hihihihi.. Kalau betul tekaan ayah S tu, Malaysia Still akan jadi JUARA. huhuhu :p

Sampai sini jelah S merepek kerepek... marilah kita sama-sama berdoa semoga Malaysia menang piala nie... amin... 

Tata.. :D

p/s: Adakah laser still akan menjadi isu lagi??? ;)

0 comments: