Bonus untuk Petugas Awam pada 1 September 2010

, , No Comments


 Assalamualaikum, hai.. korang ingat lagy pasal duet raya RM 500 untuk petugas awam. Alarh, minggu lepas kan PM ade cakap nak bagi RM 500 sebagai tanda terima kasih. So, sekarang nie tarikhnya da ditetapkan untuk mereka2 yang layak menerima. Sesungguhnya S tak layak terima, sebab S kan student :) 
Tarikhnya ialah 1 September 2010.







Untuk mereka-mereka yang bergelar pesara, tebahagi kepada dua. Pesara yang menerima bayaran melalui bank, duit raya tu akan dimasukkan pada 6 september dan bagi pesara yang merima melalui waran tangkap pula, duit raya tersebut akan diposkan lebih awal.

Kriteria  yang melayakkan anda untuk menerima bonus tersebut ialah:

          1) Pegawai Tetap
          2) Pegawai Sementara
          3) Pegawai Sangkut (ape makna sangkut tu?)
          4) Pegawai Sambilan
          5) Pegawai Kontrak
          6) Guru Sandara
          7)  Pegawai yang bercuti separuh gaji

So, tahniah ye kepada yang dapat,sekurang-kurangnya dapat jugak meringankan perbelanjaan untuk perayaan Hari Raya Aidilfitri tahun ni. Gunakan ia sebaik mungkin. Kalau tak tau nak buat ape ngn duit tu.. meh sini duit tuh, bagi kat S jew….hahaha ^_^

Sumber: Kosmo

0 comments: