Pertandingan Bowling KPTM KL

, , 17 comments

Hari Khamis minggu lepas ada pertandingan bowling di Berjaya Times Square Kuala Lumpur. Kalau ikut jadual, pertandingan nie start pukul 8 malam. tapi oleh sebab ade problem, pertandingan nie start lmbt sikit. Salah satu problemnye ialah lane rosak secara tiba-tiba sebelum pertandingan bermula. Tak boleh nak salah kan pihak Ampang Superbowl sebab hal nie berlaku tanpa disengajakan dan secara tiba-tiba. Jadi, terpaksalah buat perubahan jumlah ahli satu kumpulan. Ahli-ahli kumpulan yang ada kat lane rosak tu terpaksa dipecah-pecahkan masuk ke kumpulan lain.. -Kesian korang.. nak buat camne,dah nasib..

Pertandingan nie melibatkan pelajar-pelajar asrama semester 1 Kolej Poly-Tech Mara Kuala Lumpur. Hampir 100 org pelajar terlibat. Beberapa orang VIP pon datang. Hadiah yg dipertandingkan ialah hamper, tempat 1st, 2nd ,3rd . Kumpulan VIP telah memnangi tempat ketiga. Tempat kedua dan pertama dimenangi kumpulan pelajar… Kumpulan aku,, no-4… huaaaaa :( hehheehe :p

Okhay lah, kalo ade mase aku tepekkan gambau kat sini yerk.. tata :p

17 comments:

Adir said...

eleh~...belagak le tu !!
huhuu...
tp serius, aku x enjoy pun mse main aritu !!
main pun terpakse !!
hmmm...

saddam said...

tade mase aku nk blagak,,,
entah le ko nie.. bg maen free pon tak mau...aiissshhh

Adir said...

mmg le free...tp x enjoy nk wat per !!
baik aku ddk ostel je...
hehee...klu bayar tp enjoy pun aku x ksah !!
:)
mcm ko ckp, stiap org lain2...

saddam said...

hehehhe...
ok ok.. lepas aku bace blog ko bru ak phm... betol3.. setiap org laen2..

Adir said...

mcm ko, dh tertnm dlm dri ko terer main bowling.
sbb tu, walau ade probs pun ko ttp enjoy main.
hehee...
aku klu tension, mmg xleh blah !!
:)

saddam said...

owwhh..
tak baguz tuh...
kite kna enjoy slalu ...ok... huhu :)

Adir said...

yela~...
KITA ENJOY...
hehee

p/s x yah la reply lg, topik x best !!
lol

saddam said...

aku nk reply jugak...hahahha... nie kan blog aku... :p

Adir said...

ok, aku pun no hal...
blog ko, ape aku ksah...
hahaa...

nnt post ko pnuh ngan nme aku,
aku gak yg top nnt...
hahaa...lol

saddam said...

hahahah..
takpe aku tau ko gile mencapap.. huhu :p
so, dijemput mencapap disini...gaggagaga

Adir said...

nnt ko gak yg glamer...huhuu.
hahaa...
dh nme pun scandal...lol

saddam said...

hahah..mrepek je ko nie.. suke makan kerepek eh?? huhu

Adir said...

kerepek ?? huh...
ko yg merepek, ckp ku lak !!
duhh~...

saddam said...

aku??
yelar.. yelar... :)

Adir said...

bgus...nsib baik ko mngaku !!
huhuu...

saddam said...

:)

Adir said...

;)