SEMINAR Dr. IRFAN KHAIRI

, , No Comments





Hehehe :p akhirnya impian aku utk mendengar kata-kata hikmat Dr. Irfan Khairi secara Live tercapai juge… beberapa minggu yg lepas , aku pergi seminar hasil kerjasama Dr. Irfan Khairi, Dr. Azman Ching, Mr. Allen dan peoplelogy.net

Pada mulanya aku dpt emel invitation dr pihak Dr. Irfan. Pada hari Selasa. Ape lagi… inilah peluang yg aku tunggu-tunggu… tanpa berlengah, aku cepat2 hantar sms daftar utk booking tempat… keesokan hari nya aku dapat emel pengesahan. Yahooooo… dapt jugak jumpe Dr Irfan.
Tempat seminar tuh di Hotel Cititel Kuala lumpur, sebelah Mid Valley. Kalo ikut jadual, seminar tuh selama 2 jam bermula pada pukul 8 malam hingga 10 malam… tapi telah dilanjutkan hingga 11.30 malam. Dan utk pengetahuan korang.. seminar tu Percuma.. ya mmg percuma…



Free Of Charge bak kata org putih :)
Dalam seminar tuh aku dapat jugak tips-tips percuma yg diberikan oleh Dr Irfan dan Dr Azman.. Bg aku.. mmg tak rugi luangkan masa utk pergi seminar tuh..

Kepada korang yg teringin nak pergi seminar tu ghajin-ghajin le bukak website nie… http://www.peoplelogy.net/ atau http://www.irfankhairi.com/ kat situ ade info kalo ade seminar lagi.

Okhaylah sampai sini je aku berceloteh.. :p

0 comments: