PROMOSI DAFTAR EJEN TOPUP TELAH TAMAT

, , 10 comments
hai..
sebelum ni agak lama promosi pendaftaran untuk ejen topup berjalan.. iaitu RM30.00.
Post kali nie aku nak bg tau yg Promosi tu telah ditamatkan dan harga telah dinaikkan menjadi RM40.00.
kepada yg dah register masa promosi dijalankan, tahniah krana sekurang-kurang nye korang dah jimat RM1o :)
kepada yg belum daftar dan berminat nak jadi penjual topup...korang boleh contact aku. dan untuk menyenangkan korang untuk faham tentang topup dan Ereload nie, aku dh siapkan satu blog utk korang buat rujukan.. korang boleh bukak blog nie>>>
Harap-harap korang boleh bertambah faham.. and kalo ade problem.. korang boleh sms/call aku terus. sekian :)

10 comments:

Adir said...

tahniah,
anda sudah menerima lagi satu ejen terbaru !!

--->ikhtiari ikram aka bigshow !!
hahaa...

saddam said...

hehehe... special betul ejen tu... nak pegy tambah modal pon aku yg kena temankan... adeh ehehhe :)

Adir said...

hahaa...kne jge ati cstumer !!
nak2 plak cstumer mcm dk bigshow...
klu mrjuk ssh nk pjuk !!
hahahahaa...

saddam said...

hahhaa... ko nie nyanye kan die.. huhu :)

amizah said...

salam...
akak minat la nak jual top up nie...camner care dier erk??

saddam said...

salam...
saya dh sent email kat akak yer :)

~ieDa~ said...

Cam best je nie.. ;)Tp Modal brp ekk?
Reg RM40 je kn,pas2?

saddam said...

yup yup.. register RM4o je..
modal bole tertunkan sendiri..
RM30..RM50..RM100.. asalkan boleh bank in :)

Farah Syahirah Abdul Manaf said...

nak tanya kalau buat pendftaran n bank in antara pkul 7.00 pagi macammana ye?

saddam said...

saya dh send emel