MYSPACE TUNAI..PHOTOSHOP PERCUMA

, , 2 comments
Ha… aku nak bagi tau kat korang yg ade satu program baru utk korang-korang yang ade Facebook, Myspace, Friendster, Tagged, Hi5 dll.. nilah program yg sesuai utk korang cuba dapatkan duit dari internet.

Kalau korang perasan, kat Myspace ade bebudak yg buat komuniti atau group masing masing. Tujuannya nak rapatkan silaturahim dan setiap minggu atau setiap bulan akan ade aktiviti atau keluar gy jalan2 kat KL ramai-ramai. Tapi ape yg korang dapat bile join komuniti tu?? Maybe dpt lagi ramai kawan… tapi korang kena kluar duit.. then habis.

Post kali nie aku nak citer skit komuniti yang best. Komuniti nie kalo korang join ,korang akan dapat lebih dari 20 produk ebook dan panduan. And yg paling best skali, korang akan dapat Adobe Photoshop yg full upgrade.. Fees utk join hanya Rm49.90 shaja utk seumur hidup. Mcm yang aku bg tau, korang bayar RM49.90 then korang akan dapt lebih 20 produk + Adobe Photoshop secara percuma. Ataupun dari sudut pandangan lain. Korang beli produk-produk tuh dengan harga RM49.90 sahaja. Takkan rugi pon. Aku join ni pon sebb aku mmg tengah cari produk-produk yg dapat free tuh.

Disamping dapat produk FREE. Korang boleh dapat duit dengan Komuniti nih..
Kalau korang dapat ajak sorang member utk join komuniti nih, pihak admin akan bagi komisen kat korang. Sebagai tanda terima kasih lah sbb ramaikan ahli.
KLIK SINI

Kalau korang rase macam berminat nak join, korang boleh bagi tau kat aku…
And kalau korang join under aku… ade special diskaun utk korang… BETUL.. ADA SPECIAL DISKAUN UTK SESIAPE YG JOIN UNDER AKU.. korang boleh klik kat banner utk daftar… tapi korang kena bank in kat akaun admin dulu.. then baru isi form..
Kalau nak tau SPECIAL DISKAUN tu.. korang boleh contact aku guna yahoo messenger(ade kat tepi tu) ataupon korang boleh menjerit kat shoutbox aku.. hehheh :p

2 comments:

ApOgEE said...

ni Adobe Photoshop original ke? kang aku report kat BSA kang, tak pasal-pasal je engko.. heheh

saddam said...

hehhehe... :)