PROMOSI RM30 MASIH BERJALAN

, , 6 comments
(daftar ejen jual topup)
baru-baru nie aku ade contact pihak shafaries enterprise utk bertanya kan pasal promosi nie...
dan utk pengetahuan korang promosi ni masih berjalan walaupun telah masuk bulan Jun...
tarikh tamat promosi ni masih belum diketahui....
so kpda sesape yg tak daftar sebagai ejen Shafaries Ent. korang boleh lah daftar skarang dengn harga Promosi Rm30 shj sekali seumur hidup.....

Call/sms : saddam
0132996375

6 comments:

genial said...

ooo gtu iia.. terimakasih atas penjelasannya :) juga atas kunjungan baliknya :)

genialbutuhsomay

genial said...

..sekalian izin follow... terimakasih :)

miela77 said...

salam perkenalan...cuba cite skit pasal top up tu...tinggalkan komen kat umah ila ye...minat sangat coz kengkawan kat sini susah nak cari top up...peluang baik nie..

Radzeen said...

eh, please contact me kalau u ader jual topup pada harga dealer, thx

saddam said...

TO miela77: saya dh xplain kat cbox..

saddam said...

TO Radzeen : Saya tak jual topup pada harga dealer.. saya juz bg tau cara nak dapatkan topup dngn harga dealer..