PROMOSI RM 30 TINGGAL BEBERAPA HARI SAHAJA

, , 4 comments
(daftar ejen jual topup)
Agak lama jugak promosi ini berjalan... utk pengetahuan korang.. harga promosi ini akan dinaikkan tidak lama lagi... so, aku harap korang menggunakan kesempatan yg ade.. jngn berlengah lagi..
sebarang soalan boleh tanya aku di yahoo messenger atau di shoutbox atau pun korang call/sms je aku...
saddam
013-2996375

4 comments:

Adir said...

woi...org xnk r !!
x heran pun...
hahaa...
jgn mara yerk !!

saddam said...

hahaha... ko je yg tanak...
org lain nak..
apeapejelah adir..

50 sen said...

Betul tu... Saya ak tahu macam mana kita nak guna kalau guna handset. macam mana nak topupkan orang? Harap ada penjelasa yang jelas lagi saya faham sebelum saya nak masuk bidang topup ni.. terima kasih.

pinehas08 said...
This comment has been removed by a blog administrator.