PROMOSI NOKIA E75 TELAH DITAMATKAN

, , 2 comments
sebelum ni ade jugak yg tanya pasal nokia e75.....
actually harga henset akan berubah setiap 2 minggu....
pada hari ni secara rasmi nye promosi nokia e75 telah ditamatkan...
jika ada promosi-promosi lain, aku akan postkan kat sini, so rajin-rajin lah bukak blog aku ataupun jadi follower...

kalau nak tau harga bagi henset nokia e75 atau henset2 jenama lain seperti
sony ericsson,asus,acer,samsung
...korang boleh tanya kat shout box atau sms je no aku ok..

2 comments:

muhfachrizal said...

mana shoutbox mu kawan??

saddam said...

ade di tepi tu.....