AKU PENJUAL BUKU.. UTUSAN PUBLICATIONS

, , No Comments
BUKU MURAH
Buku rujuan, latihan & novel
5-10%
Lebih murah daripada harga pasaran
Haloo…post nie aku nak citer pasal buku atau novel murah….
Okhay… skang nih aku dh tambah lagy satu bisnes aku iaitu jual buku…hehehhe…
Setakat nie buku yang aku jual terbitan Utusan PublicationS jew…. Kalau korang jenis manusia yang suke bace novel… Utusan ade jugak terbitkan Novel. Buku2 atau novel yang aku jual takde lah murah gila.. tapi kalo harga buku tuh kat kedai biase RM 20…. Aku jual RM 17 je.. kalo korang order sekali banyak maknanya banyak lah korang boleh jimat.
Cara-cara nak beli buku:

1) Korang bukak website Utusan Publication
http://www.mybooks.com.my/v3/
2) survey tajuk dan harga buku..
3) tinggalkan komen di blog aku untuk order
www.saddamlife.blogspot.com
atau
call je handphone aku


*Jualan ini hanya sekitar kuala lumpur sahaja.

0 comments: